آژانس مسافرتی آسمان آبی

خرید تور مسافرتی، بلیط هواپیما و رزرو هتل از آژانس مسافرتی

خانه مقدس حقیقت پاتایا

در سال 1981 میلادی ساختمان چوبی خارق العاده در قسمت شمالیپاتایا کنار ساحل به وسیله شخصی به اسم Lek Viriyaphant شروع به ساخت شد و براساس پیش بینی های انجام شده اتمام آن تا سال 2050 طول می کشد. این بنا که از شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد خانه مقدس حقیقت نام دارد. همراه با آرزوی آسمان آبی باشید تا با این بنا بیشتر آشنا شوید.

خانه مقدس حقیقت پاتایا کاملا از چوب تشکیل شده و تمام ظریف کاری آن با دست صورت گرفته است و افراد بسیار که در زمینه کنده کاری مهارت دارند روزانه در این خانه کنده کاری به شکلهای مختلف انجام می دهند. خانه مقدس حقیقت  در قسمت شمالی پاتایا و در منطقه ای نزدیک به دماغه ریچ ویت  در یک منظره تماشایی و زیبا در واقع شده است که طول این ساختمان بیشتر از 100 متر است. معماری خانه مقدس حقیقت از اعتقادات آیین بودا و هندو گرفته شده و در چهار ضلع این ساختمان هم طرحها و نقاشی های طبق اعتقادات و آیین تایلند ، هند و چین حکاکی شده است . این ساختمان با هتل های پاتایا مسافت چندانی ندارد که از مزایای این جاذبه توریستی برای مسافران تور مسافرتی پاتایا  است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 15:14  توسط rasoul soofi 

پارک آبی پاتایا

تایلند کشوری است که دارای تعداد زیادی جاذبه و تفریحات متنوع است که باعث می شود در سفر خاطراتی خوشی را تجربه کنید. پاتایا از توریستی ترین شهرهای تایلند  است که دارای طبیعتی زیبا و مکان های دیدنی بسیاری است و در بین مسافران تور گردشگری پاتایا بسیار محبوب است، پارک آبی پاتایا در بین جاذبه های گردشگری  این شهر بسیار معروف است ، برای آشنایی بیشتر همراه آژانس آرزوی آسمان شوید تا اطلاعات مورد نیاز درباره ی این پارک را بدست آورید.

پارک آبی با امکانات رفاهی مناسب بهترین گزینه جهت یک روز تفریح با خانواده می باشد ، ساختن این پارک در سال 2012 میلادی آغاز شد که با استفاده از معماران و طراحان برجسته در سال 2014 میلادی با یک فاز افتتاح شد که درون آن انواع سرسره  ، چندین جکوزی و امکانات ورزشی  و ... موجود می باشد که مسافران تور تایلند می توانند با آرامش کامل بازی کنند و از تفریحات موجود لذت ببرند. از دیگر امکاناتی که در پارک آبی پاتایا  است می توان به قایق سواری خانوادگی، روخانه تنیل و گرداب،، موج سواری ، تیوپ سواری، سقوط آزاد و قلعه باران، استخر دوگانه موج و... اشاره کرد.

پارک آبی پاتایا روزانه برای بازدیدکنندگان مسابقاتی را برگزار می کند و برای کودکان هم یک استخر ویژه برای شنا کردنشان ایجاد کرده است.  از معروف ترین قسمت این پارک آبی ، وجود برجی است که 240 متر ارتفاع دارد، در بالای برج  رستورانی گردان می باشد که از آنجا می توانید شهر را مشاهده کنید و همچنین در این منطقه از پارک  تعداد زیادی خانه های ویلایی را می بینید. جالب است بدانید پارک آبی پاتایا برای  بازدیدگنندگان که می خواهند پوشش اسلامی را رعایت کنند و حجابشان را حفظ کنند ، مایوهای اسلامی فراهم کرده است.  پارک آبی پاتایا روزانه از ساعت 10 صبح برای همه مردم  باز است و تا ساعت 7 عصر می توانند از این پارک دیدن کنند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 15:05  توسط rasoul soofi 

دهکده فیل های پاتایا

دهکده فیل ها ، اسم منطقه ای است در شهر پاتایا که در گذشته فیل های مریض و سالخورده را در آنجا نگهداری می کردند اما بعدها با گذشت زمان به یکی از جاذبه گردشگری پاتایا تبدیل شد. برای کسب اطلاعات بیشترآژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

دهکده فیل های پاتایا ،  به وسیله ی یک سازمان خصوصی مدیریت می شود که در این مجموعه شما می توانید شاهد هزاران فیل باشید که تعدادی از آنها پیر و برخی دیگر مریض هستند. این سازمان از طریق پول  بلیط هایی که به بازدیدکنندگان می فروشند ، همه ی هزینه های درمانی و نگهداری از آنها را تامین می کند .  افراد می توانند در این محل از نزدیک  فیل ها ببینند و آشنا شوند و همچنین با سوار شدن بر پشت فیل ها به گردش به دور دهکده بروند و نیز با تهیه ی بلیط از نمایش و شوهای فیل ها ، حمام کردن و ... دیدن کنند.

فیل های موجود در این دهکده فیل های پاتایا توان زندگی و انجام کارهای دشوار در جنگل را ندارند اما با این وجود برای دهکده سودمند است ، به گونه ای که وقتی به این دهکده می آیند تحت آموزش قرار می گیرند . ازجمله  امکاناتی که مسافران تور تایلند و گردشگران در دهکده فیل ها می توانند از آن استفاده کنند سوار شدن بر روی فیل ، مشاهده بازی کردن فیل ها با همدیگر  ، مشاهده نوع زندگیشان و عکس گرفتن می باشد.در دهکده فیل ها شما می توانید با کرایه کردن ATV در فضای اطراف دور بزنید و برای تیراندازی نیز به سالن تیر دهکده بروید . از جاذبه های توریستی این مجموعه می توان به رفتینگ اشاره کرد و  یا قایق سواری در رودخانه خروشان که نزد توریست ها بسیار محبوب است. در دهکده فیل ها ساعت کاری از 10:30 صبح شروع می شود و تا 4 بعد از ظهر برای عموم باز است.

برای رزرو تور پاتایا با همکاران ما در آژانس آسمان آبی در ارتباط باشید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 14:39  توسط rasoul soofi 

موزه هنری بطری های شیشه ای پاتایا

موزه های فراوانی در سرتاسر جهان وجود دار که  برای آشنایی با هنر و فرهنگ یک کشور می توان به موزه هایی که دارد مراجعه کرد به خصوص در زمینه هنر و برای فهمیدن از میزان سطح هنر یک کشور باید به موزه های هنری آن رفت. در شهر پاتایا کشور تایلند موزه ای وجود دارد که با سایر موزه های جهان متفاوت است . برای آشنایی بیشتر با این موزه آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

موزه بطری های شیشه ای نام موزه ای در شهر پاتایا است که در نوع خود بی همتاست و همین امر سبب شده که به یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا به شمار رود. شخصی که آثارش موجود در موزه است یک هنرمند مجسمه ساز اهل کشور آلمان به نام پیتر بدلایس «Peter Bedelais» است، که اثرهای هنری دست سازش نزدیک به 300 عدد که بر طبق آرمان های تاریخی و معماری کشورهای مختلف است داخل بطری های شیشه ای قرار دارند. انواع ماکت های مینیاتوری مختلف از جاذبه های توریستی دنیا که شامل کاخ ها ، معبدها ، کلیسا داخل بطری های شیشه ای نگهداری می شوند. موزه بطری های شیشه ای پاتایا به دست هنرمندی اهل کشور هلند در سال 1995 میلادی ساخته شد که اوایل در راستای آموزش برای هنرجویان تایلندی برای بطری‌های شیشه‌ای بود که بعد ها به موزه تبدیل شد. ساعت کاری موزه بطری های شیشه ای پاتایا از ساعت 8:30 الی 5 بعد از ظهر می باشد که بهترین تجربه برایتور تایلند است.

جهت اطلاع از قیمت تور پاتایا می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی آسمان آبی مراجعه نمایید. 

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 14:31  توسط rasoul soofi 

باغ گیاه شناسی نونگ نوچ پاتایا

پاتایا یکی از مهمترین شهرهای توریستی تایلند می باشد و سرشار از جاذبه های گردشگری  است که در طول سال بازدیدکنندگان بسیاری از اکثر نقاط دنیا جذب می کند. مکان های دیدنی بسیاری در این شهر می توانید مشاهده کنید که یکی از معروفترین و محبوب ترین آنها باغ گیاه شناسی نونگ نوچ می باشد. امروز آژانس آرزوی آسمان آبی قصد دارد این باغ زیبا را به شما معرفی کند ، پس همچنان همراه ما باشید.

باغ نونگ نوچ پاتایا در زمینی به مساحت 4.2 کیلومتر مربع در سال 1980 میلادی با الگوبرداری از زیباترین و معروفترین باغ های دنیا مانند استون هنج در بریتانیا و باغ رنسانس در ایتالیا افتتاح شد و از وسیع ترین و زیباترین باغهای گیاهشناسی درجنوب شرق آسیا می باشد. این باغ بیشتر جنبه ی موضوعی دارد  که در آن بیشتر از 670 نوع ، ارکیده و گلهای دیگر پرورش می دهند که روز به روز هم در حال توسعه است و  به زیبایی خود می افزایند .

در باغ گیاه شناسی نونگ نوچ پاتایا شما می توانید شاهده آموزش و طریقه ی چگونگی پروش دادن و نگهداری از نخل و گیاهان گرمسیری باشید که همین امر باعث شده توجه بسیاری از توریستها و مسافران تور را جذب کند. باغ نونگ نوچ بیشتر مانند یک پارک می ماند که  به علت وجود نوع گیاهان خاصی که دارد یک جذابیت خاصی پیدا کرده است و مسافران تور تایلند و گردشگران را کنجکاو به بازدید میکند،  همچنین داشتن چند رستوران ، استراحتگاه ، نمایشگاه فرهنگی  و .... این باغ را به یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی پاتایا تبدیل کرده است.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 14:18  توسط rasoul soofi 

مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های پاتایا

پاتایا شهری است در کشور تایلند که از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار است که توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب میکند ، مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های کهن از دیدنی های پاتایا می باشد به مسافران تور پاتایا پاییز 97 پیشنهاد می شود حتما از آن بازدید کنند. برای بدست آوردن جزئیات بیشتر آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید.

مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های میلیون ساله  حدود 10 کیلومتر با مرکز شهر پاتایا فاصله دارد که شاید رفتن به آن کمی سخت باشد ، اما اصلا به این موضوع اهمیت ندهید چون هزینه حمل و نقل در شهر پاتایا بسیار ارزان است. داخل این پارک نزدیک به هزار تمساح وجود دارد که چند بار در طول روز با آنها نمایش اجرا می کنند.

پیشنهاد می شود زمانی که برای بازدید از مزرعه کروکودیل ها و پارک سنگ های پاتایا میلیون ساله  می روید چون در نزدیکی مینی سیام است برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان از هر دوتای آن بازدید کنید.  این پارک بخاطر وجود سنگهایی با قدمت چند میلیون ساله که در اثر باد و طوفان و باران شکل هایی جالبی پیدا کرده اند که توجه گردشگران و بازدیدکنندگان را جلب می کند و از طرفی هم چند هزار کروکودیل در این پارک نگهداری می شود که می توانید از نحوه ی غذا دادن به آنها  و دیدن برنامه های نمایشی که با این حیوانات وحشی انجام می دهند حیرت زده شوید. حیوانات دیگری هم مانند شیر و ببر ، فیل ، گربه و ماهی های بزرگ آمازون و برخی از نژادهای اسب ها، خرس، شتر و ... در قسمت انتهایی این مزرعه نگهداری می شوند که دیدن آنها هم خالی از لطف نیست.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 14:08  توسط rasoul soofi 

مینی سیام پاتایا

یک شهر مینیاتوری کوچک  در فضای آزاد به اسم « مینی سیام » درون پاتایا قرار دارد که ماکت های کوچکی از مهمترین بناهای دنیا را به تصویر کشیده است. آژانس آرزوی آسمان آبی را دنبال کنید تا بیشتر با این شهر کوچک آشنا شوید.

مینی سیام از سال 1980 میلادی فعالیت خود در یک زمین وسیع شروع کرد که تا به امروز حدود 100 ماکت از ساختمان های مهم و بناهای تاریخی و مدرن موجود در جهان را با مقیاس 1:25 احداث کرده است ،  به هر کدام از این ماکتها ، تابلویی اختصاص داده شده که بیانگر توضیحاتی در مورد جزئیات آن ساختمان می باشد.

این پارک بزرگ از 2 بخش تشکیل شده است، بخش اول مینی سیام «Mini Siam  » نام دارد که در آن ماکتهای ساختمان های واقع در تایلند قرار دارد و بخش دوم آن اروپای کوچک « Mini Europe» نام دارد که تشکیل شده از ماکتهایی از ساختمانهای اروپا، آمریکا و ... است. این پارک از معروفترین جاذبه های گردشگری پاتایا می باشد.

پارک مینی سیام واقع در کیلومتر 143 خیابان سوخومویت در منطقه بانگلامونگ  واقع در پاتایای شمالی قرار دارد، گردشگران و مسافران تور ارزان قیمت پاتایا برای گشتن و مشاهده تمام پارک به چند ساعت زمان نیاز دارند که توصیه می شود از کلاه و کرم ضد آفتاب در ساعتی از روز که هوا گرم است استفاده کنند. زمانی که هوا تاریک میشود این بناهای مینیاتوری کوچک، با زیبایی هر چه تمام تر روشن می شوند که بسیار تماشایی است. پارک مینی سیام پاتایا روزانه از ساعت 7 صبح الی 10 شب برای بازدیدکنندگان باز است.

از بناهای معروف در مینی سیام تایلند می توان کمر Khmer، سوخوتای Sukhothai، آیوتایا Ayutthaya ، معبد وات آرون، معبد وات فرا کائو  ، کاخ بزرگ The Grand Palace   ، دیگر بناهای مدرن تایلند  و در بخش اروپای کوچک نیز میتوان طاق پیروزیArc de Triomphe و برج ایفل Eifel tower پاریس،  برج کج پیزا Leaning Tower of Pisa و کولوسئوم Colosseum  ایتالیا و ... را نام برد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 14:01  توسط rasoul soofi 

آلکازار شو پاتایا

پاتایا ، شهری در کشور تایلند است که یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور است و میزبان گردشگران بسیاری در سال است . علاقه مندان به تور تایلند،  پاتایا را یک مقصد ایده آل برای تفریحات و سرگرمی  می دانند و به علت وجود جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که یک خاطره به یادماندنی برای مسافران به جا می گذارد.  پاتایا شوهایی دارد که روزانه در سانس های مختلف آنها را به نمایش می گذارد که معروف ترین آنها  شوی آلکازار و شوی تیفانی می باشند. آرزوی آسمان آبی در این مطلب اطلاعاتی را در مورد آلکازار شو پاتایا به شما می دهد ، پس همراه ما باشید.

از جمله تبلیغاتی که برای این شوها می شود این است که هنگام که داخل پاتایا می شوید حتما از این شوها دیدن کنید  ، که اگر از دست بدهید ضرر کرده اید. شوی آلکازار هم یکی از آنهاست که هر روز در ساعات مختلف اجرا می شود و از دیدنی های توریستی این شهر می باشد به گونه ای که دیدن پاتایا بدون دیدن شوی آلکازار کامل نمی شود.

مسافران تور پاتایا زمانی که برای مشاهده شوی آلکازار می روند  به دلیل طراحی و دکورهای حرفه ای و نور پردازی های عالی و اجرا کنندگان بسیار زیبایی که دارد با وجود  بروزترین سیستمهای صوتی کاملا غرق در رقصهای سنتی قومیت های مختلف می شوند طوری که اصلا گذر زمان را احساس نمی کنند. 

آلکازار شو در پاتایا روزی سه بار اجرا می شود که از لحاظ مقیاس آنرا با Moulin Rouge  پاریس در یک رده می دانند . این شو به مدت بیست سال است به علت شوق  و هیجانی که به تماشگران می دهد و فضای شادی که ایجاد می کنند ،  توجه  افراد بسیاری را روز به روز به خود جذب می کند. از نکات قابل توجه شوی آلکازار سرعت  اجرای برنامهاست ، زمانی که یک اجرا تمام می شود و پرده نمایش بسته می شود ، فوراً دکور صحنه و لباس های اجرا کنندگان عوض می شود ، و همچنین کار بدون نقص طراحی لباسها که خیلی جای تحسین دارد ، انتخاب رنگ و مدل از روی فرهنگ هر کشور که بسیار خیره کننده است . آنها به زبان ملت های مختلف مانند هند ، کره ، تایلند، فارسی، انگلیس و روسیه و ... برنامه اجرا میکنند. مسافران تور پاتایا شوی آلکازار را از مهمترین  جاذبه های گردشگری تایلند می دانند که به هیچ عنوان دیدن آن را از دست نمی دهند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 13:31  توسط rasoul soofi 

گیبون پاتایا

زمانی که به تور تایلند سفر می کنید شاهد طبیعت شگفت انگیز و جاذبه های توریستی بسیاری خواهید بود که با تماشای آنها بسیار لذت می برید. پاتایا از جمله شهرهای تایلند است که از محبوبیت خاصی در بین گردشگران  بر خوردار است. از جمله تفریحات پر هیجانی که در پاتایا است پرواز در جنگل گیبون پاتایا است که طرفداران  بسیاری دارد . در این قسمت آژانس آرزوی آسمانی درباره این تفریح پر هیجان و نشاط آور توضیحاتی را به شما می دهد.

پرواز کردن در جنگل گیبون پاتایا از آن دسته تفریحاتی است که حتما باید آن را تجربه کنید در غیر این صورت پشیمان می شوید ، این تفریح در بین گردشگران و مسافران تور لحظه آخری پاتایا محبویت زیادی دارد ، طراحی و ساخت  این جنگل به وسیله ی یک گروه حرفه ای اهل کشور نیوزلند انجام شده است که با نظارت دقیق و رعایت کردن قوانین و اصول مطابق با استاندارد های اروپا و جهانی ساخت این پروژه را انجام داده اند که امروز یکی از پر بازدیدترین و مهمترین جاذبه های توریستی پاتایا است.

حس امنیتی که هنگام پرش و پرواز در جنگل گیبون به شما می دهد یک خاطره فراموش نشدنی را می سازد، از ویژگی های قابل توجه تجهیزات به کار رفته در این جنگل آن است که کمترین آسیب را به درخت های جنگل وارد میکند. زمانی که وارد جنگل گیبون می شوید آموزشهای لازم و اولیه توسط مربیان باتجربه به شما داده می شود و با آرامش و اطمینانی که به شما می دهند می توانید پرشی از بالای درخت 60 متری را شروع کنید ، که بسیار پر هیجان است. شما در این جنگل می توانید حیواناتی مانند میمون ، شیر ، ببر ، فیل و با گونه ای از پرندگان که کمیاب و نادر هستند از نزدیک مشاهده کنید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 13:12  توسط rasoul soofi 

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجان با فضایی آرام و داشتن آبهای پر از مرجان از زیباترین و پر بازدیدترین جاذبه های توریستی در پاتایا است. در این جزیره گردشگران و مسافران تور ارزان پاتایا می توانند  با  استفاده از قایق هایی که کفشان شیشه ای است این مرجان های زیبا را مشاهده کنند و نیز علاقه مندان به غواصی می توانند در این منطقه یک غواصی عالی را تجربه کنند . در ادامه همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید تا با زیبایی های این جزیره بیشتر آشنا شوید.

 جزیره مرجان از نظر موقعیت جغرافایی در فاصله ی 7 کیلومتری شهر پاتایا قرار دارد. علاقه مندان و مسافران تور پاتایا می توانند از تفریحات پرهیجان آبی مانند اسکی روی آب و موج سواری استفاده کنند . جزیره مرجان پاتایا به جهت داشتن منظره ی بسیار زیبا و طبیعت شگفت انگیز و همچنین وجود شن های سفید و شفاف ساحلی در بین توریست ها و علاقهمندان به تور تایلند بسیار محبوب و معروف است، همین امر باعث شده که با استفاده از لنج های موجود که روزانه در ساحل رفت و آمد می کنند تورهای طبیعت گردی یک روزه به این جزیره انجام شود. جزیره مرجان پاتایا بهترین گزینه برای افرادی است که به عکاسی علاقهمند هستند و می توانند در کنار مناظر خارق العاده موجود بهترین لحظات خود را ثبت کنند.

در این جزیره انواع رستوران های شیک با غذاهای متنوع و خوشمزه دریایی موجود است که آماده پذیرایی به بهترین شکل ممکن از توریست ها و بازدیدکنندگان است. جزیره مرجانی پاتایا برای افرادی که می خواهند حمام آفتاب بگیرند نیز مناسب است به همین خاطر فضایی را برای علافه مندان در نظر گرفته و در کنار آن رستوران هایی قرار داده  که در زمان آفتاب گرفتن به بهترین نوع ممکن پذیرایی شوند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 13:01  توسط rasoul soofi 

فلوتینگ مارکت پاتایا

فلوتینگ مارکت نام بازار شناور روی آب در پاتایا است که از مکانهای تفریحی و گردشگری این شهر فاصله دارد و برای رفتن و دیدن آن کمی دشوار باید تحمل کنید که پیشنهاد می شود برای کاهش در هزینه ها به صورت گروهی با وانت بارهای مسافرتی به نام توک توک استفاده کنید و اگر بتوانید قبل از ظهر بروید می توانید بر سر کرایه چانه هم بزنید که برایتان ارزان تر شود . زمانی که بازار فلوتینگ مارکت پاتایا می روید و آن را از نزدیک مشاهده می کنید، یاد شهر ونیز در ایتالیا می افتید که قدمت این بازار می تواند قدیمی تر از ونیز هم باشد ولی ونیز شهرت بیشتری در جهان دارد. برای آشنایی بیشتر همراه با آرزوی آسمان آبی باشید.

مسافران تور پاتایا  و گردشگران برای رفتن به بازار فلوتینگ مارکت پاتایا باید بلیط تهیه کنند که بیشتر فروشندگان بلیط سعی میکنند که بلیط را برای دیدن کل مجموعه به همراه گشت با قایق  بخرید ، اما باید توجه داشته باشید که برای دیدن کل این بازار نیازی به قایق عمومی یا خصوصی نیست و با همان بلیط اولیه می توانید کل این مجموعه را ببینید و لذت ببرید.

در فلوتینگ مارکت پاتایا یک پل کوچک و زیبا وجود دارد که از فضاهای مناسب برای بازدیدکنندگان و توریست ها برای عکاسی می باشد. زیر ساختمان چوبی این بازار تعدادی قایق موتوری و پارویی برای دوری از آفتاب گرم تایلند وجود دارد که زمانی مسافری می رسد از آنها برای گردش و چرخاندن در اطراف بازاراستفاده می کنند و معمولا در این قایق ها دخترها و نوازنده های محلی رقص و موسیقی اجرا میکنند. ازجاذبه های توریستی این بازار چه می توان به وجود یک جزیره خیلی کوچک و زیبا می باشد و همچنین قایقهایی که غذاهای محلی را در سطح بازار به همراه میوه می فروشند که در مقایسه با غذاهای شهر قیمتشان بسیار پایین تر است. در قسمتی از این پارچه هم می توانید صنایع دستی را با قیمتهای ارزان تهیه کنید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 شهريور 1397ساعت 12:47  توسط rasoul soofi 

پارک ملی مارماریس

پارک ملی مارماریس یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد که در سال 1996 با منابع زیبای طبیعی، فرهنگی و تفریحی در جنوب غربی ترکیه افتتاح شد. این پارک با مساحت نزدیک 29 هکتار در 6 کیلومتری شهر مارماریس قرار دارد و پناهگاه جانوران و گیاهان متنوع و زیباست و همچنین از اصلی ترین مکان های دیدنی مارماریس می باشد که در سال توریستهای زیادی را جذب خود می کند. برای آشنایی بیشتر همراه آرزوی آسمان آبی باشید.

پارک ملی مارماریس مکان های محافظت شده زیادی دارد و خط ساحلی متفاوتش نقش مهمی را در قایق سواری گردشگران به سمت سواحلش دارد. در حاشیه پارک مارماریس سواحل زیبا، آرام و بکری هست که به جزیره سنت (Cennet) هم نزدیک هستند و در آن می توانید پیکنیک برپا کنید،کمپ بزنید و یا در تورهای سافاری اسب شرکت کنید. پارک ملی مارماریس بیشتر ازهمه با کاج های سرخ پوشیده شده و درختان «سویت گام» هم  در نواحی مشخص آن به چشم می خورند. درختان کاخ سرخ، صنوبر، چنار و سرو دست در دست هم چشم انداز زیبای این پارک ملی را در دره به وجود آورده اند. درختان دیگری هم مثل زیتون وحشی، بج، سوماق، اقاقیا و … در سرتا سر این پارک تماشایی پراکنده شده اند که به مسافران تور مارماریس پاییز 97 پیشنهاد می شود حتما از این پارک دیدن نمایند.

در گوشه ای از پارک ساحل آرام و زیبایی هست که می توانید در میان امواج نیلگونش شنا کنید و یا مدتی را در ساحل آرامش بخشش استراحت کنید. این پارک آنقدر بکر است که هیچ غذاخوری یا رستورانی در آن پیدا نمی شود پس اگر می خواهید مدت زیادی در آن بمانید حتما همراه خود غذا و خوراکی داشته باشید. اگر از گردشگران همیشگی مارماریس نیستید و به دنبال تجربه های تازه و چالش برانگیزید این پارک جایی عالی برای گشت و گذار است. برای رفتن به آنجا اول باید به مرکز شهر مارماریس بروید و از آنجا سوار تاکسی های صورتی رنگ شوید و بعد از 10 دقیقه رانندگی در جلوی ورودی پارک پیاده شوید. پارک ملی مارماریس حیات وحش گسترده و متنوعی هم دارد در کنار بزهای وحشی پستاندارانی مثل خرس، روباه، خوک، سنجاب قرمز، راسو، جوجه تیغی، سیاهگوش، سمور، شغال و … هم در پارک هستند. مطمئنا با رفتن به این پارک زیبا تنوع پرندگان هم برایتان جالب است، به جز عقاب و کرکس پرندگان مهاجر زیادی هم گاه و بیگاه به اینجا می آیند تا تنوع پرندگان را بیشتر از گذشته کنند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 شهريور 1397ساعت 18:49  توسط rasoul soofi 

منطقه دالیان مارماریس

یکی از مناطق دیدنی که در تور مارماریس خود نباید بازدید از آن را از دست بدهید، منطقه دالیان می باشد که به دلایل متنوعی مانند طبیعت بکر و زیبا و هم آثار باستانی، مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است و یکی از جاذبه های گردشگری مارماریس محسوب می شود. البته این منطقه در فاصله 80 کیلومتری از خود شهر مارماریس قرار گرفته است ولی بهترین فرصت برای بازدید از این منطقه، تور مارماریس می باشد.

منطقه دالیان مارماریس که در زبان ترکی به معنای شهر ماهیگیران می باشد در در سال 400 پیش از میلاد مسیح بنا شده است و در آن زمان با نام کائونس شناخته می شد. یکی از دلایل شهرت این منطقه طبیعت بکر و سر سبز آن می باشد که با قرار گرفتن رودخانه دالیان در این منطقه، زیبایی آن دوچندان شده است. لاکپشت های غول پیکر از دیگر جاذبه های این منطقه می باشد. ساحل لاکپشت یکی از بهترین و مشهور ترین مناطق برای پرورش لاکپشت می باشد و می توانید لاکپشت های غول پیکر چند میلیون ساله را در این ساحل ببینید.

در کنار جاذبه های طبیعی، منطقه دالیان مارماریس دارای آثار باستانی نیز می باشد  که معروف ترین آن ها مقبره پادشاهان لیکیان می باشد که البته داخل صخره ها تراشیده شده است و می توانید در هنگام قایق سواری بر روی رودخانه، از دیدن این اثر باستانی نیز لذت ببرید.

یکی دیگر از سرگرمی هایی که می توانید در منطقه دالیان داشته باشید، استفاده از حوضچه های دارای گوگرد می باشد که به صورت گل و لجن ته نشین شده اند. به گفته افسانه های قدیمی آب و گل طبی حاوی اکسیر جوانی است و می تواند در بهبود برخی از بیماری های پوستی مفید باشد.

جهت رزرو تور مارمارس به سایت آژانس آسمان آبی مراجعه نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 شهريور 1397ساعت 18:39  توسط rasoul soofi 

آبشار تورگورت مارماریس

آبشار تورگوت یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری شهر مارماریس می باشد که در استان موگلا در جنوب غربی کشور ترکیه قرار گرفته است. این آبشار که در کنار روستایی به همین نام قرار گرفته است که در 30 کیلومتری شهر مارماریس می باشید. اگر در تور ارزان قیمت مارماریس خود به روستای تورگوت سر زدید، می توانید با یک پیاده روی 15 دقیقه ای به آبشار برسید.

 از 15ام آگوست 2011 این منطقه به ثبت ملی رسید است و تحت نظارت دولت ترکیه اداره می شود. آبشار تورگوت مارماریس حدود 10 متر طول دارد و در قسمت پایینی آن دریاچه بسیار کم عمق وجود دارد که برای آب تنی بسیار مناسب می باشد. پوشش گیاهی بسیار جالب و زیبایی در اطراف آبشار قرار گرفته است که از آن می توان به درختان گرمسیری اشاره کرد. در فصل تابستان جیپ های سافاری در کنار آبشار رفت و آمد می کنند که با پرداخت هزینه کمی، شما مسافران تور مارماریس نیز می توانید این سواری را تجربه کنید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 شهريور 1397ساعت 18:23  توسط rasoul soofi 

مارماریس مارینا

مارماریس یکی از شهرهای ساحلی کشور ترکیه می باشد که بسیاری از گردشگران به خاطر سواحل زیبا و بکر آن، به آنجا سفر می کنند. در کنار ساحل، یکی دیگر از جاذبه های دیدنی که می توانید در مارماریس از آن دیدن کنید و از دریا لذت ببرید، مارماریس مارینا می باشد. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا نگاهی به این جاذبه توریستی داشته باشیم.

مارماریس مارینا یک مکان فوق العاده برای شب زنده داری در تور ارزان مارماریس می باشد. این مکان با میدان جوانان 19 می مارماریس، حدود 24 دقیقه فاصله دارد. مارماریس مارینا یک مجموعه تفریحی و گردشگری به حساب می آید و مورد توجه افراد محلی و خارجی قرار گرفته است. مارماریس مارینا یکی از بهترین مکان ها برای تماشای غروب آفتاب و قدم زدن در امتداد اسکله می باشد. در کنار لذت بردن از این اسکله می توانید گشت و گذاری نیز در مغازه های اطراف آن داشته باشید و سوغاتی ترک و انواع لباس را خریداری نمایید. در گوشه کنار این مجموعه می توانید از موسیقی زنده لذت ببرید و وقتی احساس گرسنگی کردید، از میان کافه رستوران های متعدد، غذای دلخواه خود را انتخاب نمایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 شهريور 1397ساعت 17:54  توسط rasoul soofi 

فواره های رقصان مارماریس

تاریخچه شهر مارماریس، به قرن ششم پیش از میلاد بازمیگردد و جز شهرهای مهم و پربازدید کشور ترکیه محسوب می شود. یکی از دلایل محبوبیت این شهر نزد گردشگران، قرارگیری آن در ساحل دریای اژه و مدیترانه می باشد. مارماریس دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد و بهترین زمان برای سفر به این شهر، از اوایل بهار تا اوایل فصل تابستان می باشد. این شهر بندری که در جنوب کشور ترکیه قرار دارد، دارای جاذبه های بسیاری می باشد که در ادامه آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا شما را با یکی از این جاذبه ها آشنا کند.

فواره های رقصان مارماریس، از جاذبه هایی هستند که بیننده را به تحسین وامی دارند. فواره ها شب ها به رقص در می آیند. این نمایش که تقریبا 30 دقیقه به طول می انجامد، شامل رقص آب همراه با موسیقی و نورپردازی های رنگی می شود. تماشای این نمایش زیبا رایگان است که می تواند لحظات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. این فواره در طول روز نیز بطور منظم و مداوم به رقص در می آید و زیبایی خاصی از مجسمه مرمری درون خود را به نمایش می گذارد. می توانید یک سکه درون آن بیندازید و آرزو کنید.

برای رزرو تور مارماریس می توانید از وبسایت آژانس هواپیمایی آسمان آبی رزرواسیون خود را انجام دهید. 

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 شهريور 1397ساعت 17:41  توسط rasoul soofi 

آرامگاه های صخره ای ساریان مارماریس

مارماریس شهری بندری در سواحل دریای مدیترانه است که در جنوب کشور ترکیه قرار دارد و تاریخچه ای بسیار قدیمی و مربوط به قرن ششم پیش از میلاد دارد. در این شهر بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی و گردشگری بسیاری وجود دارد که در سفر خود به تور لحظه آخری مارماریس باید از آنها دیدن کنید. شما به هر نوع تفریحی که علاقه داشته باشید می توانید در جزیره زیبای مارماریس آن را تجربه کنید. در ادامه با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا شما را با یکی از جاذبه های این شهر، یعنی آرامگاه های صخره ای ساریان مارماریس آشنا کنیم.

گردشگران و افراد محلی تنها می توانند از درون قایق به بازدید از این جاذبه زیبا بپردازند زیرا این بنا بسیار حساس و ظریف می باشد و بازدید از آن بسیار شما را شگفت زده خواهد کرد. درون هر قایق یک راهنما حضور دارد که با اشتیاق کامل دانش تاریخی خود در رابطه با این منطقه  و این بنای مرموز را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. شما می توانید همزمان با بازدید از این بنای تاریخی و شگفت انگیز، یک قایقرانی پر از آرامش را نیز تجربه کنید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 شهريور 1397ساعت 17:16  توسط rasoul soofi 

پارک آبی آتلانتیس مارماریس

پارک های آبی با سرسره ها و استخرهای مهیج و نشاط آور همیشه از پرطرفدارترن جاذبه های تفریحی هر شهر هستند که می توانند روزی سرشار از شادابی را برای هر گردشگری رقم بزنند. در بیشتر شهرهای توریستی دنیا می توانید پارک آبی با امکانات مناسب را پیدا کنید، در ادامه می خواهیم شما را با بزرگترین پارک آبی شهر مارماریس، یعنی پارک آبی آتلانتیس مارماریس آشنا کنیم. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید.

شما در هر سنی که باشید می توانید بهترین لحظات را در این مجموعه سپری کنید. سرسره، استخر کودک، استخر موج، مینی گلف و بولینگ، همگی از امکانات تفریحی آتلانتیس می باشند. این پارک زیبا که در ساحل دریا قرار دارد، دارای ایمنی و گواهی بهداشت و سلامت آب می باشد و از سال 1997 میزبان مسافران تور ارزان مارماریس می باشد. در مجموعه پارک آبی آتلانتیس مارماریس، دو رستوران وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی ها را با منظره ای از دریا برای شما سرو می کنند. کمد و گاوصندوق رایگان از امکاناتی است که در این گونه فضاها نیاز به آن کاملا برای شما احساس می شود که این مجموعه به بهترین شکل آنرا برآورده کرده است.

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 شهريور 1397ساعت 17:10  توسط rasoul soofi 

میدان جوانان 19 می مارماریس

مارماریس، منطقه‌ای است در مجاورت دریای مدیترانه و اژه که با کوهستان‌های زیبا محصور شده است. این شهر در جنوب غربی ترکیه بوده و قدمت آن به شش قرن پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد. مارماریس بواسطه داشتن آب و هوای مدیترانه ای در زمستان نیز دارای هوای معتدل بوده و امکان شنا کردن در دریای آن وجود دارد. در این شهر زیبا انواع تفریح و سرگرمی ها را می توانید پیدا کنید، از پارک آبی و غواصی و گشت کشتی گرفته تا قدم زدن در خیابان ها و آشنایی با زندگی و فرهنگ مردم محلی. آرزوی آسمان آبی قصد دارد امروز شما را با یکی از مناطق فرهنگی و زیبای مارماریس یعنی میدان جوانان 19 می آشنا کند. به شما پیشنهاد می کنیم تا در سفر خود به تور مارماریس حتما از این مکان دیدن کنید.

میدان جوانان 19 می مارماریس یک مرکز اجتماعی است که در نزدیکی ایستگاه دولموش قرار دارد و دسترسی به آن آسان است. فواره‌های رقصان نیز در این میدان قرار دارد که تماشای آن مخصوصا شب ها و با نورپردازی رنگی و اجرای موسیقی بسیار لذتبخش خواهد بود؛ شما در این میدان همچنین می‌توانید مجموعه‌ای از رستوران‌ها، فروشگاه ها، اجراهای موسیقی زنده و فعالیت‌های فرهنگی را یکجا داشته باشید. در تمامی رستوران‌های اطراف میدان جوانان 19 می مارماریس، از شما با آغوش باز استقبال خواهد شد. دور و اطراف این میدان بزرگ و زیبا مملو از افراد دوست‌داشتنی و پرانرژی محلی است، به طوری که دوست دارید هر روز عصر برای گذراندن لحظاتی پر از آرامش و نوشیدن یک نوشیدنی به این میدان بیایید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 شهريور 1397ساعت 17:06  توسط rasoul soofi 

آمفی تئاتر بدروم

زمانی که به کشور ترکیه سفر می کنید دیدنی ها و جاذبه های گردشگری زیادی را می توانید ببینید . بدروم یکی از شهرهای کوچک زیبا و جذاب ترکیه ، که به عنوان سرزمین آبی های ابدی لقب گرفته می باشد در ساحل دریا اژه است. درنزدیکی شعاع سه کیلومتری از شهر زیبای بدروم بنای تاریخی آمفی تئاتر که به دوران قرن چهارم بر می گردد قرار دارد. برای آشنایی بیشتر در کنار آرزوی آسمان آبی بمانید.

آمفی تئاتر بدروم تقریباً از سال 1973 میلادی به یک موزه با فضای باز تبدیل شده هر چند که یک مکان قشنگ با منظره ای وسیع و زیبا دارد اما امروزه به مکانی برای کنسرت یا مراسمات فرهنگی یا جشن ها خصوصاً در فصل تابستان تبدیل شده است. آمفی تئاتر بدروم یادآور خاطرات گلادیاتورها نیز است و مکانی جالب برای گردشگران، که در لیست دیدنی های تور لحظه آخری بدروم است.

معماری آمفی تئاتر بدروم به سبک یونانی می باشد که بخاطر اجرای تئاتر و برگزاری مسابقات گلادیاتور در شهر بدروم ساخته شد. در آمفی تئاتر بدروم نام اسم کسانی که در ساختش دست داشتند روی صندلی سنگی هایش حکاکی شده است.

سالن آمفی تئاتر باستانی از جاذبه های گردشگری بدروم به شمار می رود که سالانه تعداد زیادی گردشگر از آن دیدن می کنند و همچنین هر روزه از ساعت 9 صبح الی 4 عصر باز است و علاقه مندان می توانید از این اثر زیبا دیدن کنند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 26 شهريور 1397ساعت 17:00  توسط rasoul soofi